Even voorstellen forum?

Problems with the site? Ask for help.
Locked
Janna

Even voorstellen forum?

Post by Janna »

Een groet uit Nijmegen ( nou ja, vlak bij).

Een systeem heb ik (nog) niet, maar ik lees graag mee en stel allicht binnenkort af en toe vragen. Is er een sub-forum te maken waar men zich even netjes kan voorstellen? Of ben ik kippig ( heel niet onmogelijk :lol: ) en heb ik het over het hoofd gezien?

Dank, Janna

Vasch
Site Admin

Re: Even voorstellen forum?

Post by Vasch »

Hoi Janna!

Welkom op het forum. Er was nog geen onderwerp om je voor te stellen, maar dat heb je bij deze gemaakt :-).
Hopelijk vind je genoeg info om aan een eigen systeempje te beginnen.
Natuurlijk mag je alles vragen wat je wil ( alhoewe alles misschien wat veel is :D ).

groet vanuit je buurdorp (nou ja, inderdaad vlakbij)
Valentijn

Janna

Post by Janna »

Dank je, Valentijn.

Ha, ik bedoelde dat ik vlak bij Nijmegen woon, niet vlak bij Ursel. Een Amerikaan zou niet onder de indruk zijn en het vlakbij noemen, maar ik heb een Nederlands gevoel voor afstanden :D

Misschien is het een idee om een extra forum te maken op het niveau van Aquaponics hulp, Do it yourself etc? Daar kunnen nieuwe forumleden snel even doorheen browsen om te leren wie wie is en zich voorstellen op een plek waar iedereen het ziet. Ik zocht ernaar, dus kennelijk ben ik er bij diverse fora aan gewend geraakt dat er zo'n voorstelplekje is... Maar op deze manier is het natuurlijk ook gelukt.

Ik zal mij profiel even verder aanvullen met woonplaats.

Enfin, leuk om een Nederlandstalig forum over AP te vinden. Af en toe denk je dat je naar Australie moet emigreren voor A P.

Vasch
Site Admin

Post by Vasch »

Ach ja, het internet brengt iedereen dichterbij!

Ik ben wat aan het twijfelen over het voorgestelde foru "wie is wie"... J ekan je ook voorstellen op "aquaponics systemen". Ook al heb je geen systeem :-)

Even in de groep gooien: reacties zijn welkom!

gr
V

PallaS

Post by PallaS »

wie is wie is beter. Daar kan men ook een linkje naar een topic van hun APsysteem zetten indien ze over eentje beschikken. En zo krijg je geen 'rommel'topics in aquaponicssystemen door mensen die geen systeem hebben maar zich wel even komen voorstellen als geintresseerden?..

my2cents

Vasch
Site Admin

Post by Vasch »

U vraagt, wij draaien! (beetje laat :-) ).
Ik voegde het forum 'wie is wie' toe:

http://www.aquaponicsforum.eu/viewforum.php?f=9

Locked